کارلوس ساینز سریع‌ترین در تمرین یک قبل از اینکه جورج راسل در تمرین دو، که یک جلسه تست لاستیک بود، صدرنشین شود. دو پرچم قرمز در هر جلسه، با چارلز لکلرک که فراری را در P2 تصادف می کند. فرمول 1 پس از اینکه ردبول به عنوان سقف هزینه خود محکوم شد به مسیر خود بازگشت

آخرین به روز رسانی: 28/10/22 23:45


چارلز لکلرک در تمرین دوم با فراری خود تصادف کرد و به پایان زودهنگام جلسه او منجر شد.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

چارلز لکلرک در تمرین دوم با فراری خود تصادف کرد و به پایان زودهنگام جلسه او منجر شد.

چارلز لکلرک در تمرین دوم با فراری خود تصادف کرد و به پایان زودهنگام جلسه او منجر شد.

کارلوس ساینز و جورج راسل در روز جمعه در مسابقات جی پی مکزیکو سیتی افتخارات تمرینی مشترک داشتند در حالی که چارلز لکلرک با فراری خود دچار یک تصادف بزرگ شد زیرا فرمول 1 پس از پایان حماسه خارج از پیست ردبول به رقابت در مسیر بازگشت.

ساعاتی پس از محکومیت ردبول به دلیل نقض سقف هزینه فرمول 1 در فصل قهرمانی مکس ورشتاپن در سال 2021 – جریمه 7 میلیون دلاری و کاهش توسعه ماشین – این فراری بود که جلوتر از قهرمان تازه تاجگذاری شده جهان به جلو رفت. در تمرین یک

Sainz با 1:20.707، 0.046 ثانیه جلوتر از Leclerc در Autodromo Hermanos Rodriguez پیشتاز شد.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، روحیه مبارزاتی داشت و استدلال می کرد که رقبای آنها به دلیل ادعاهایی که علیه آنها در مورد مقررات سقف هزینه مطرح شده است، عذرخواهی می کنند.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، روحیه مبارزاتی داشت و استدلال می کرد که رقبای آنها به دلیل ادعاهایی که علیه آنها در مورد مقررات سقف هزینه مطرح شده است، عذرخواهی می کنند.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، روحیه مبارزاتی داشت و استدلال می کرد که رقبای آنها به دلیل ادعاهایی که علیه آنها در مورد مقررات سقف هزینه مطرح شده است، عذرخواهی می کنند.

اما به سختی چیزی برای تقسیم شش نفر برتر وجود داشت که شامل لوئیس همیلتون و فرناندو آلونسو بود.

سرخیو پرز و ورشتاپن زمان‌های یکسانی برای ردبول داشتند، 0.120 ثانیه از ساینز فاصله داشتند، در حالی که همیلتون تنها دو صدم عقب‌تر از خودروی مرسدس بود که قرار است برای اولین پیروزی فصل در مکزیک رقابت کند.

ورشتاپن که در این آخر هفته برای رکوردشکنی چهاردهمین پیروزی در سال 2022 هدفش بود، در یک جلسه بی‌سابقه‌تر از حد معمول، در بخش میانی چرخش داشت و از “عدم کنترل در ردبول خود” شاکی بود.

مکس ورشتاپن در مسابقات جایزه بزرگ مکزیکوسیتی، ردبول خود را از کنترل خارج کرد

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

مکس ورشتاپن در مسابقات جایزه بزرگ مکزیکوسیتی، ردبول خود را از کنترل خارج کرد

مکس ورشتاپن در مسابقات جایزه بزرگ مکزیکوسیتی، ردبول خود را از کنترل خارج کرد

در همین حال، آلونسو نیز در فاصله دو دهم از معیار فراری در آلپاین قرار داشت.

تمرین دو، مانند آخر هفته گذشته در GP ایالات متحده، به دلیل آزمایش تایرهای پیرلی برای سال 2023، یک جلسه طولانی مدت بود.

راسل یکی از رانندگانی بود که توانست بر روی لاستیک های امسال دور بزند – زیرا در تمرین اول به دلیل جانشینی نیک دی وریس شرکت نکرد – و با 1:19.970 در صدر جدول زمانی قرار گرفت.

Yuki Tsunoda و Esteban Ocon نیز زمان هایی را در نرم افزار ثبت کردند و به ترتیب 0.8 و 1.2 ثانیه کاهش داشتند.

مارتین براندل در کنار مسیر بود تا چشمش را به پیچ 8 بیندازد که شاهد برخورد چارلز لکلرک فراری به موانع در جریان P2 در مکزیک بود.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

مارتین براندل در کنار مسیر بود تا چشمش را به پیچ 8 بیندازد که شاهد برخورد چارلز لکلرک فراری به موانع در جریان P2 در مکزیک بود.

مارتین براندل در کنار مسیر بود تا چشمش را به پیچ 8 بیندازد که شاهد برخورد چارلز لکلرک فراری به موانع در جریان P2 در مکزیک بود.

اتفاق مهم جلسه، تصادف برای لکلرک پس از چرخش او به موانع در بخش میانی پیچ خورده بود.

راننده فراری پس از آن دیگر به مسیر خود بازنگشت.

لکلرک تنها پرچم قرمز جلسه دوم را اجرا نکرد، ژو گوانیو درست در پایان جلسه متوقف شد تا باعث پایانی دیگر و زودهنگام شود.

تمرین افتتاحیه در مکزیک پس از اینکه لیام لاوسون، راننده ذخیره آلفا تائوری، دید که ترمزهایش آتش می گیرد، زود به پایان رسید.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

تمرین افتتاحیه در مکزیک پس از اینکه لیام لاوسون، راننده ذخیره آلفا تائوری، دید که ترمزهایش آتش می گیرد، زود به پایان رسید.

تمرین افتتاحیه در مکزیک پس از اینکه لیام لاوسون، راننده ذخیره آلفا تائوری، دید که ترمزهایش آتش می گیرد، زود به پایان رسید.

P1 نیز توقف های خود را داشت.

این جلسه – که به دلیل آزمایش P2 تایرها بسیار مهم بود – همچنین شاهد دو پرچم قرمز بود که دو نفر از تازه‌کاران شرکت کردند و دیدند که اکشن پیست آنها کوتاه شده است.

ابتدا، پیترو فیتی‌پالدی، که جای هاس را پر می‌کرد، دچار نقص موتور شد، قبل از اینکه لیام لاوسون پایه AlphaTauri اواخر اواخر مشکل قابلیت اطمینان مشابهی داشت.

در جاهای دیگر، لوگان سارجنت، دی وریس و جک دوهان به ترتیب هفدهم، هجدهم و نوزدهم برای ویلیامز، مرسدس و آلپاین شدند. Sargeant و De Vries فصل آینده به طور تمام وقت در جدول F1 حضور خواهند داشت.

قبل از اینکه پیترو فیتیپالدی، هم تیمی هاس، پرچم قرمز را پس از شکست موتور، بیرون آورد، ماشین ژو گوانیو باید به داخل پیت ها کشیده می شد.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

قبل از اینکه پیترو فیتیپالدی، هم تیمی هاس، پرچم قرمز را پس از شکست موتور، بیرون آورد، ماشین ژو گوانیو باید به داخل پیت ها کشیده می شد.

قبل از اینکه پیترو فیتیپالدی، هم تیمی هاس، پرچم قرمز را پس از شکست موتور، بیرون آورد، ماشین ژو گوانیو باید به داخل پیت ها کشیده می شد.

براندل: مجازات ردبول در مورد حق

مارتین براندل از Sky Sports F1

“من فکر می‌کنم درست است، شاید کمی سبک باشد. همانطور که کریستین (هورنر) اشاره کرده است، فکر می‌کنم شرایط تخفیف‌دهنده‌ای وجود دارد.

“هیچ برنده ای در این مورد وجود ندارد، اوضاع به هم ریخته است. سال یکی از این مقررات است و شما انتظار دارید که اگر سال آینده بیش از حد مجاز بود، باید دو برابر شود، واقعاً بسیار سخت است.

برگه زمانی تمرین GP مکزیکوسیتی

راننده تیم زمان
1) کارلوس ساینز ماشین فراری 1:20.707
2) چارلز لکلرک ماشین فراری +0.046
3) سرجیو پرز ردبول +0.120
4) ماکس ورشتاپن ردبول +0.120
5) لوئیس همیلتون مرسدس بنز +0.142
6) فرناندو آلونسو آلپاین +0.192
7) والتری بوتاس آلفا رومئو +0.376
8) لاندو نوریس مک لارن +0.413
9) پیر گسلی آلفا توری +0.603
10) سباستین فتل استون مارتین +0.818
11) دانیل ریکاردو مک لارن +1.055
12) ژو گوانیو آلفا رومئو +1.113
13) لنس استرول استون مارتین +1.158
14) میک شوماخر هاس +1.245
15) نیکلاس لطیفی ویلیامز +2.205
16) لیام لاوسون آلفا توری +3.154
17) لوگان سرجنت ویلیامز +3.539
18) نیک دی وریس مرسدس بنز +3.875
19) جک دوهان آلپاین +3.908
20) پیترو فیتیپالدی هاس +6.059

“البته، با هر کس دیگری که آن را نقض کند، باید به همان سختی با او رفتار شود.

“این به آنها صدمه خواهد زد، اما آنها با یک ماشین بسیار خوب شروع می کنند، آن هم CFD است، تونل باد کامپیوتری دیجیتالی نیز.

آنها فقط باید مطمئن شوند که وقتی به تونل باد می‌روند، از آن استفاده می‌کنند و از هر دویدن نهایت استفاده را می‌برند. واضح است که این به آنها برای توسعه سال آینده آسیب می‌زند و همین‌طور باید باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *