پیر گاسلی می گوید که در آستانه محرومیت یک مسابقه ای از فرمول 1 برای او

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

پیر گاسلی می گوید که در آستانه محرومیت یک مسابقه ای از فرمول 1 برای او “ناخوشایند” و “خجالت آور” است.

پیر گاسلی می گوید که در آستانه محرومیت یک مسابقه ای از فرمول 1 برای او “ناخوشایند” و “خجالت آور” است.

پیر گاسلی از FIA خواسته است تا مقرراتی را تغییر دهد که او را در آستانه محرومیت از مسابقه به دلیل نقض حد مجاز امتیاز مجازات فرمول 1 قرار داده است.

گاسلی در گرندپری مکزیکوسیتی به 10 امتیاز جریمه برای این فصل رسید و راننده آلفا تاوری تنها دو امتیاز کمتر از حد مجاز 12 امتیازی داشت که در صورت رسیدن به یک مسابقه محرومیت ایجاد می کند.

امتیازات جریمه گواهینامه رانندگی را تا یک سال پس از اعطای آن حذف نمی‌کنند، به این معنی که گرندپری سائوپائولو این آخر هفته اولین مسابقه از 9 مسابقه است – که در این فصل و فصل بعدی برگزار می‌شود – که گسلی احتمال محرومیت را خواهد داشت. به او.

مرد فرانسوی که در پایان فصل به آلپاین می رود، قاطعانه معتقد است که تخلفاتی که انجام داده به اندازه کافی قابل توجه نیست که مستحق اجرای بسیار نادر ممنوعیت مسابقه باشد.

گسلی گفت: “من قرار نیست دروغ بگویم، وضعیت بسیار ناخوشایند و کاملاً ظریف است، از جهاتی کمی خجالت آور است که در موقعیتی قرار بگیرم که ممکن است بعد از فصلی که انجام داده ام برای مسابقه ای محروم شوم.” روز پنجشنبه در برزیل

واقعاً احساس نمی‌کنم در این 12 ماه گذشته خطرناک بوده‌ام و این قطعاً مجازات سختی خواهد بود.»

گازلی پس از این اتفاق با لنس استرول در GP مکزیکو سیتی به امتیاز 10 رسید

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

گازلی پس از این اتفاق با لنس استرول در GP مکزیکو سیتی به امتیاز 10 رسید

گازلی پس از این اتفاق با لنس استرول در GP مکزیکو سیتی به امتیاز 10 رسید

اوتمار سافناوئر، که فصل آینده سرمربی گاسلی خواهد بود، به شوخی گفته است که راننده جدیدش باید در برزیل مرتکب “خطای تاکتیکی” شود تا از اجرای پنالتی با آلفا تائوری مطمئن شود، اما مدیر تیم آلپاین با جدیت بیشتری احتمال حضور این بازیکن فرانسوی را مطرح کرد. کلاس که منجر به پاک شدن نقاط می شود.

گسلی قاطعانه می گوید که نباید مسابقه ای را برای تیم فعلی یا آینده اش از دست بدهد.

او گفت: “قطعاً بحث های زیادی با FIA برای یافتن راه حل وجود دارد زیرا شخصاً می خواهم همه مسابقات را انجام دهم.” من می‌خواهم فصل را به بهترین شکلی که می‌توانم با AlphaTauri به پایان برسانم. می‌خواهم همه مسابقات را در سال 2023 انجام دهم و این شانس را داشته باشم که برای آلپاین اجرا کنم.

بدیهی است که چیزهای زیادی در خطر است زیرا هیچ کس نمی داند در سال 2023 چه اتفاقی می افتد، من می توانم در نهایت در یک ماشین شگفت انگیز برای قهرمانی بجنگم. بنابراین، وضعیت بسیار دشواری است.

استرول پس از تماس با Gasly از AlphaTauri در GP اسپانیا، استون مارتین خود را چرخاند.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

استرول پس از تماس با Gasly از AlphaTauri در GP اسپانیا، استون مارتین خود را چرخاند.

استرول پس از تماس با Gasly از AlphaTauri در GP اسپانیا، استون مارتین خود را چرخاند.

من این موضوع را با FIA بسیار بحث کرده‌ام تا راه‌حل‌هایی بیابم، زیرا روشی که مقررات در حال حاضر نوشته شده است، برای رانندگان کاملاً سخت‌گیرانه است و مجازات‌های بسیار سختی دارد، اگرچه همیشه به رانندگی خطرناک مربوط نمی‌شود.»

“امروز قرار است گفتگوهای بیشتری داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم در آخر هفته راه حل هایی پیدا کنیم تا در موقعیت احمقانه ای قرار نگیریم که من برای مسابقه محروم می شوم. این برای خودم وحشتناک خواهد بود و قطعاً نه برای من. از آنجایی که من رشد ورزش را دیده ام، فکر نمی کنم این رویکرد درستی باشد.”

گازلی چگونه امتیازات پنالتی گرفت؟

بارزترین تخلفات گاسلی در جمع آوری 10 امتیاز پنالتی، ایجاد برخورد بوده است که اولین مورد آن با لنس استرول در اسپانیا در ماه می بود.

برخورد دیگری، این بار با سباستین فتل، هم تیمی استون مارتین استرول، در اتریش در ماه ژوئیه دنبال شد که هر حادثه منجر به یک پنالتی دو امتیازی شد. گازلی برای تجاوز از محدودیت های پیست در اتریش یک امتیاز دیگر جریمه شد.

او سپس در یک جنجال بزرگ در GP ژاپن در ماه اکتبر شرکت کرد زیرا به دلیل سرعت زیاد زیر پرچم قرمز جریمه شد، این حادثه در حالی رخ داد که یک خودروی بازیابی پیش از موعد در شرایط مرطوب به مسیر اعزام شده بود.

گاسلی از آنچه او به عنوان استفاده غیرضروری از جرثقیل بازیابی در مسیر GP ژاپن توصیف می کند انتقاد می کند و می گوید این بی احترامی به یاد و خاطره ژول بیانکی است.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

گاسلی از آنچه او به عنوان استفاده غیرضروری از جرثقیل بازیابی در مسیر GP ژاپن توصیف می کند انتقاد می کند و می گوید این بی احترامی به یاد و خاطره ژول بیانکی است.

گاسلی از آنچه او به عنوان استفاده غیرضروری از جرثقیل بازیابی در مسیر GP ژاپن توصیف می کند انتقاد می کند و می گوید این بی احترامی به یاد و خاطره ژول بیانکی است.

گسلی بعداً می‌گوید که به دلیل وجود وسیله نقلیه از جان خود می‌ترسیده بود، اما در بررسی مسابقه توسط FIA مورد انتقاد قرار گرفت.

یکی دیگر از جریمه های دو امتیازی در گرندپری ایالات متحده پس از اینکه گسلی نتوانست در 10 طول ماشین جلویی تحت شرایط خودروی ایمنی قرار بگیرد، دنبال شد.

این مرد فرانسوی پس از یک حادثه دیگر با استرول به 10 امتیاز پنالتی در GP مکزیکوسیتی رسید که در آن اعلام شد استون مارتین را مجبور به خارج کردن از مسیر کرده است.

نظر بقیه رانندگان چیست؟

جورج راسل، راننده مرسدس بنز، که رئیس انجمن رانندگان جایزه بزرگ است، یکی از چندین راننده ای بود که روز پنجشنبه در دفاع از گاسلی صحبت کرد.

جورج راسل، مرسدس

من فکر می کنم که مجازات با جرم جور در نمی آید، به خصوص در مورد پیر. من فکر می کنم او برخی از موارد را برای نقض خودروهای ایمنی یا حوادث در جلسات تمرین دارد. اگر چیزی منجر به ممنوعیت مسابقه شود، باید واقعاً برای چیزی بسیار بی پروا و خطرناک باشد.

من شخصاً پیر را یک راننده بی پروا یا خطرناک نمی دانم. این در واقع چیزی است که ما در اوایل سال در بارسلونا پس از اینکه برخی از رانندگان امتیازات پنالتی را برای یک اتفاق بی‌معنا گرفتند، درباره آن صحبت کردیم.

فرمول 1 زنده

11 نوامبر 2022، ساعت 6:00 بعد از ظهر

زندگی کن

من امیدوارم که او با عدم محرومیت از مسابقه خلاص شود زیرا مطمئناً لیاقت آن را ندارد. و اگر به نحوی موفق به کسب 12 امتیاز پنالتی شود، باید معافیت هایی وجود داشته باشد زیرا قوانین در حال حاضر در این زمینه در جای مناسبی قرار ندارند.

قطعا آنها (FIA) به ما اعلام کرده اند که در خارج از فصل گفتگو خواهند کرد و همه اینها را بررسی خواهند کرد.

فکر می کنم در ورزش باید بتوانید خود را وفق دهید. شما این مقررات را دارید، و فقط یک حادثه طول می کشد تا تشخیص دهید که شاید آن مقررات کاملاً درست نیست و ما باید این توانایی را داشته باشیم که چیزها را تغییر دهیم یا بعد از آن امتیازات پنالتی بگیریم، اگر همه موافقیم که نادرست بوده است.

الکس آلبون، ویلیامز

من در آنجا نیز بسیار بالا هستم (از نظر امتیازات پنالتی). من کاملا با پیر موافقم.

فقط برای اینکه زمینه ای به آن بدهم، فکر می کنم سه امتیاز در گواهینامه ام برای ردیابی محدودیت ها دارم، که اصلاً خطرناک نیست، من در آن شرایط به هیچ راننده دیگری یا خودم آسیب نمی زنم.

فکر می‌کنم دو امتیاز دیگر در رابطه با برخورد با لنس استرول در جده به دست آورده‌ام که در پایان مسابقه، به‌عنوان راننده، فکر می‌کردیم که این تقصیر من نبوده است. بنابراین، امتیازهای زیادی در مجوز من وجود دارد که به نظر من شایسته نیست.

ما در مورد آن بحث می کنیم؛ من فکر می کنم یک تغییر خواهد بود.

اولاً، ما قبلاً امتیازهای مجوز خود را گرفته‌ایم، پس چه اتفاقی می‌افتد؟ حتی اگر در سال آینده گام‌هایی رو به جلو برداریم، آیا امتیازاتی که از سال‌ها و مسابقات قبلی کسب کرده‌ایم باقی می‌مانند؟

ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم، من فکر نمی کنم هیچ یک از ما راننده های خطرناکی باشیم. البته می‌دانم که اگر رانندگان کارهای خطرناکی انجام می‌دهند، باید آن‌ها را مجازات کنید، اما فکر نمی‌کنم امتیازاتی که اکنون همه دارند به خاطر چیزهای خطرناک باشد.

والتری بوتاس، آلفارومئو

من فکر می کنم قبلاً بحث هایی وجود داشته است. من فکر می کنم بهتر است آن را درونی نگه داریم، اما درک من این است که تغییراتی برای آینده ایجاد خواهد شد.

مطمئناً، برخی از چیزهایی که این افراد برای آنها امتیاز می گیرند، اصلا خطرناک نیستند. آنها (امتیازها) فقط باید زمانی داده شوند که واقعاً خطرناک باشند و (در موقعیت هایی) که می توانند برای شخص دیگری در مسیر مضر باشند.

فکر می‌کنم پیشرفت‌هایی را شاهد خواهیم بود، اما فکر نمی‌کنم پیر شایسته این نیست که در چنین موقعیتی قرار بگیرد. این قانون در حال حاضر است، اما نکته اصلی این است که چگونه در آینده عمل کنیم.

سرخیو پرز، ردبول

احساس می کنم چیزهایی وجود دارد که حتی به رانندگی او مربوط نمی شود و برای آن امتیاز می گیریم. وقتی به رانندگی بد یا اشتباه مربوط نمی شود، نباید جریمه شود. خیلی بد خواهد بود اگر او در نهایت یک مسابقه را برای آن باخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.